iPad – jakie usterki naprawia się najczęściej w serwisie Apple?

Wrocławski portal informacyjny

iPad – jakie usterki naprawia się najczęściej w serwisie Apple?

zbita szyba ipad

iPad stanowi całkowicie nową, wyjątkową jakość w branży elektronicznej i jest absolutnie bezkonkurencyjny wśród innych tabletów. Czynników determinujących taki stan rzeczy jest całkiem sporo – można tu choćby wymienić dedykowane tym urządzeniom podzespoły i oprogramowanie czy wysoką jakość wyświetlacza.

Teoria teorią, w praktyce urządzenie Apple także sprawdza się więcej niż świetnie, ale nie da się zaprzeczyć, że potrafi być urządzeniem wadliwym. W dodatku polityka Apple dotycząca napraw urządzeń sygnowanych ich logiem jest w najlepszym wypadku niekorzystna dla klienta – najlepiej robić to w autoryzowanym serwisie właśnie tej marki, bo jeśli skorzystamy z nieoficjalnych części, to możemy stracić prawa do gwarancji, a specjaliści z serwisu Apple bez chwili zawahania odmówią nam dokonania naprawy.

Z jakimi usterkami najczęściej klienci pojawiają się w serwisie Apple? Oczywiście najczęściej uszkodzeniu ulegają te elementy, z których korzystamy w sposób w pełni fizyczny. mowa tutaj oczywiście o ekranach dotykowych lub wyświetlaczach LCD. Bardzo często po pewnym czasie zużyciu ulegają przyciski Home, Power oraz Volume – niekoniecznie muszą przestać działać, najczęściej ich wadliwość oznacza mniej więcej tyle, że trzeba je bardzo mocno dociskać; ewentualnie bywa też tak, że przycisk reaguje na naciśnięcie z pewnym, bardzo irytującym i frustrującym opóźnieniem.

Stosunkowo częstymi usterkami są te dotyczące w jakikolwiek sposób dźwięku. Bywa, że psuje się głośnik lub speaker, które całkowicie odmawiają współpracy lub po prostu z iPada wydobywa się wtedy dźwięk o skandalicznie niskiej jakości. W tej materii zdecydowanie najczęstszym uszkodzeniem jest jednak zwyczajne, mechaniczne uszkodzenie wejścia na słuchawki, które po wielokrotnym użyciu po prostu ulega fizycznej usterce.
Serwis Apple dosyć często musi też zorganizować w tablecie klienta wymianę anteny, co najczęściej rozwiązuje wszelkie problemy z zasięgiem, na które użytkownicy urządzeń Apple skarżą się stosunkowo często. O wiele częściej od anteny i tak wypełnia się jednak baterię, której żywotność jest zawsze bardzo ograniczona i najlepiej świadczy o tym niedawna afera, w której wyszło na jaw, że urządzenia Apple w pewnym momencie ograniczają szybkość działania celem wydłużenia czasu działania silnie wysłużonej baterii.
Wszelkie serwisy oferują też pomoc nieco bardziej teoretyczną – specjaliści mogą w nich zupełnie bezpłatnie zdiagnozować, jaka awaria wystąpiła w naszym urządzeniu, a także chętnie doradzą, jak wybrać i korzystać z niego tak, by wycisnąć z niego maksimum możliwości.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *